15-16 травня відповідно до Наказу Міністерства освіти та науки України № 461 від 23. 04.2021 р. «Про затвердження складу журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2021 році» зав. кафедрою методології освіти для сталого розвитку Н.А.Пустовіт брала участь у оцінюванні робіт учнів-учасників ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2021 році»
(Наукове відділення екології та аграрних наук
Секція 2. Охорона довкілля та раціональне природокористування).
Програма ІІІ етапу передбачала заочне оцінювання робіт членами журі, постерний захист та наукову конференцію учасників (онлайн).
Тематика досліджень учасників була досить різноманітною і включала проблеми моніторингу та біоіндикації (Шумове забруднення міста Хмельницького; Визначення забруднення урботериторій Чернігова за комплексом методів фітоіндикаційної оцінки; Оцінка впливу Харківської ТЕЦ-2 «Есхар» на тепловий баланс річки Сіверський Донець; Травматична мінливість перлівницевих (MOLLUSCA, BIVALVIA, UNIONIDAE) як індикатор стану водного середовища)
Особливий інтерес викликали такі, що присвячені можливостям вторинного/раціонального використання ресурсів : Раціональне природокористування та шляхи оптимізації роботи гірничо – видобувних кар’єрів на прикладі гранітного кар’єру "Ворони" Бершадського району; Виробництво бактеріальної целюлози на основі низьковартісних органічних субстратів; Водна ерозія ґрунтів як екологічна проблема підзони Північного степу Кіровоградської області (на прикладі села Бокове); Утилізація відходів дрібної макулатури картонно-тарного комбінату; Обгрунтування біологічної рекультивації ветландів, порушених видобуванням бурштину; Виготовлення біополімерного одноразового посуду у вигляді їстівних вітамінних креманок на основі плодів гарбуза; Шляхи утилізації та вторинне використання відходів приготування кави.
Школярі виявили високий рівень екологічної і наукової компетентності, знання проблем дослідження.